May 29, 2010

WaJaH BaRu..!! lalala~~

Hye..!!
1st of all nak timo kasih bebanyak kat hizami cuz bagi wajah baru kat blog aku neyh..haha
Thanks ntok produk SimplySiti ko..!!haha
(aper ko hengat blog tak pakai pencuci muker..??..baru ko tao)
Ni entry permulaan jer..
Sebelum ni pown hado tapi macam non-hado...sila faham..

Btw,sebagai mukadimah..
konsep blog aku yang baru ni bukanlah gosip semata2
(takowt gaduh2 lak ngan orang..seram gak aku..!!)
tatapi dari sudut point of view aku gak
yelah,macam pandangan aku terhadap benda2 yg general neyh
n aku nak tegaskan ea
lau tak suker takyah bacer..!!
tak payah nak kater geli lah itulah inilah
tak suker tak suker!!

ader aku kisaahh..???hhiyyaakkk..!!


p/s: nantikan entry terbaru..haha..mungkin besok lusa atau selepas ini...tgguuu....;)

3 comments:

Hizami Li said...

ahha.
tahniah.
;)

Night Follower said...

kiut la layout br ko... suke!!!

Gossip Guy said...

miey: ahha..thanks..;)

awg: atas ihsan kawan aku..haha